שעון או גריל גז – מתנה חלומית לבן הזוג

לפעמים נדמה שגברים אוהבים רק אחד משני הדברים הבאים: שעון יוקרתי או בשר.

מצד אחד קיימים לא מעט מותגים של שעונים שיכולים לשמש למטרות שונות: אירועים יוקרתיים, ספורט ועבודה.

ומצד שני, חובבי העל האש המושבעים הכירו בשנים האחרונות פתרון ששינה את חייהם – גריל גז.

אחרי שנים של נפנופים בלתי פוסקים בפארקים, בגינות ובחצרות הבתים, גילו אותם החובבים שיטה חדשה לצליית בשר וירקות שלא רק שאינה מתבססת פחמים, אלא גם מאפשרת מגוון שיטות בישול שמגיעות "בילד אין" עם גריל גז.

אם אם בן הזוג נמנה עם חובבי הבשר ואתם מחפשים לעצמכם פתרון נגיש, נוח וקל, גריל גז הוא הפתרון המושלם בשבילכם, אבל איך בוחרים מבין כל הסוגים? ואיך בטוחים מה עדיף – אל דאגה, הכנו לכם כאן את כל מה שצריך לדעת על גריל גז ושעונים.

 

איך בוחרים נכון בין שעון או גריל גז?

באופן כללי לא מומלץ לבחור גריל גז או שעון רק על פי המחיר. בשלב הראשון היינו ממליצים לכם למפות את הצרכים שלכם – האם אתם מקיימים הרבה אירועי על האש?

האם בן הזוג שלכם אוהב ללכת עם תכשיטים? האם אתם צולים בשר וירקות בכמות גדולה? או שדווקא בן הזוג לאחרונה סיפר לכם שהוא רוצה לרוץ מרתון?

אחרי שתאספו לעצמכם תשובות, תוכלו להבין האם בן הזוג שלכם יהנה יותר משעון או מגריל גז.

ואפילו יותר מזה – תבינו אם אתם זקוקים לשעון מסוג מסוים ושל חברה מסוימת או לחילופין לגריל גז גדול עם כמה וכמה תכניות בישול, או שדווקא גריל גז סטנדרטי עם יכולות בישול וצלייה בסיסיות יחסית יכול להתאים לכם.

 

שעון – כמה החלום הזה עולה?

בתור מתנה חלומית, בכל זאת למחיר יש השפעה. ולכן חשוב לדעת שטווח המחירים של שעון יכול לנוע בין 100 ל – 5,000 ש"ח.

שעון ספורט איכותי ינוע בין 500 – 3,000 ש"ח.

מותג יוקרתי ינוע בין 400 – 5,000 ש"ח.

ושעון עבודה פשוט יכול להיות באיזור ה 200 – 400 ש"ח.

 

גריל גז – כמה החלום הזה עולה?

כאשר מדברים על גריל גז של חברת חברת גריל, מדברים כאן בעצם על כמה סוגים של גריל גז שמגיעים כחלק מארבע סדרות: סדרת Q, סדרת SPIRIT, סדרת GENESIS וסדרת SUMMIT. כל אחת מהסדרות האלו מציעה מגוון אחר של גריל גז, וקיימים ביניהן הבדלים בגודל של גריל גז, בתכונות שלו וכמובן גם במחיר שלו.

סדרת Q

מציעה גרילים פשוטים יותר באופן יחסי: הם קטנים יותר ובעלי משטח צלייה קטן יותר, ולכן המחיר שלהם נעים בין 1,299 ש"ח לבין 2,699 ש"ח.

 

סדרת SPIRIT

מדובר על גרילי גדולים יותר, עם כמה תכניות צלייה שונות, משטחי עבודה ועגלה ניידת. המחירים של הגרילים בסדרה זו נעים בין 2,999 ש"ח לבין 3,999 ש"ח.

 

סדרת GENESIS

הסדרה מתקדמת עוד צעד אחד קדימה בגודל והפאר של גריל גז, ומציעה משטחי צלייה ענקיים הכוללים שתי קומות של רשת צלייה, תכניות צלייה נוספות ומתקדמות, ארונית ומשטחי עבודה. המחירים של הגרילים בסדרה זו נעים בין 4,899 ש"ח לבין 8,399 ש"ח.

 

סדרת SUMMIT

גריל גז לרציניים בלבד. מדברת על סטנדרט אחר לגמרי של איכות וגודל. מדובר כאן על שני דגמים רציניים וענקיים, שמתאימים בעיקר לחצרות בתים שיש בהן מקום אחסון גדול ביותר.

כאן תוכלו להנות מארבעה מבערים עוצמתיים במיוחד שיהפכו את חווית הצלייה שלכם לדבר יוצא דופן, המון תכניות צלייה שונות, משטחי צלייה עצומים שמאפשרים אירוח גדול במיוחד וארונית לשמירה על חפצים. כאן מדובר על מחירים של בין 13,900 ש"ח לבין 16,900 ש"ח.

 

בשר על גריל גז

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מידע באתר
כך תבחרי עגילים מושלמים לחברה הכי טובה

החלטת שהשנה את רוצה לקנות עגילים יפים לחברה הכי טובה שלך? מתלבטת באיזה עגילים לבחור ואיפה לרכוש אותם? אם כך, כמובן שאפשר להבין את הדילמה שלך. האמת היא, שיש אינספור

מתנה לגבר ראשית
מידע באתר
מתנות ששווה לקנות לבן זוג

מזל טוב! הבן זוג חוגג יום הולדת או סתם בא לכם לפנק, ועכשיו אתם צריכים לחשוב על מתנות שוות לקנות לבן זוג. אם אתם לא כאלה יצירתיים, הגעתם למקום הנכון,

האם ניתן לייצר כל תכשיט מיהלומי מעבדה?

יהלומים עולים לכדי אבן חן המעטרת תכשיטים מגוונים כאשר הדבר המאפיין את חומר גלם זה הינו כי זה נחשב לאיכותי ומבוקש. בעבר הרחוק היה ניתן להיתקל ביהלומים טבעיים בלבד, אם