שירות סבלות לחברת תכשיטים

כולנו אוהבים תכשיטים, ולחלקנו אף יש זיקה עזה לתחום. אבל ברגע שצריך להעביר אותם ממקום למקום העניינים קצת מסתבכים.

מי מאיתנו לא הסתקרן כיצד מתבצע שירות סבלות לחברת תכשיטים? כאשר אנו שולחים תכשיט לתיקון, באיזה אופן הוא חוזר אלינו? וכיצד מגיעים חומרים כבדים כמו כסף וגולד פילד מהם יוצרים את התכשיטים, אל היצרן עצמו? 

אז למה צריך בכלל שירות סבלות לתכשיטים?

אז ברצונכם לפתוח חנות תכשיטים ולהשיג סבלים לתכשיטים שלכם. לכאורה תכשיטים הם דבר קל לסחיבה, אך לא כשמדובר בכמויות גדולות או בחומרי גלם, ואז יש להיעזר בחברת סבלות מקצועית.

אנשים רבים נעזרים בשירותי סבלות שכן הם מאפשרים לשנע דברים מנקודה א לב׳ בלי יותר מדי כאב ראש.

שירות סבלות בשונה משירות הובלה לאו דווקא מתייחס לשירות מלא עם הובלות בדרכים, אלא סבלים שיסייעו בהעברת חפצים ספציפיים ממקום אחד למקום אחר. לעיתים מדובר בחפצים כבדים ומסורבלים, וכאן נכנסים לתמונה הסבלים שלנו.

טבעות לבחירה

אז איך זה עובד בכלל?

לרוב שירותי סבלות ניתנים בפריסה ארצית, ואף ניתן להזמין סבלים מהיום להיום ללא התראה מוקדמת, אולם קיימת הנחה מיוחדת למזמינים מראש. טווח המחירים מתחיל ב150 ₪ ומעלה. ניתן לשלם לסבלים לפי שעה, או מחיר קבוע מראש, כל זאת בהתאם לגודל ומשך ההעברה.

לצורך קבלת מושג כללי, מחיר הובלה של ארגזים נע בין 190-300 ₪, בעוד הובלת פרטי אומנות תמונות וציורים יקרים תעלה לכם בין 190-400 ₪. כאשר מדובר בציוד שביר לרוב גובים תוספת של 30-55 ₪ לארגז.

שירות סבלות מתייחס לרוב למשימות יותר קטנות. למשל קניתם הביתה פסנתר יד שניה מחבר, הוא הוריד לכם אותו בכניסה לבניין שלנו עם הטנדר שלו, אך לא העלה אותו במדרגות. במצב כזה נשתמש בשירותי סבלות.

חברת הובלות שמבצעת גם שירותי סבלות

דוגמה לחברה שמבצעת שירות הובלה לצד שירותי סבלות היא "אירית הובלות". החברה מגדירה הובלות קטנות כהובלות של דירות קטנות המכילות מעט פריטים או של פריטים נקודתיים, כלומר מספר חפצים קטן. מספר החפצים אמנם קטן אבל בגלל גודלם השימוש בחברת ההובלות נדרש.

לדוגמה הובלה של חפץ גדול אך פגיע הוא פסנתר או מקרר. במקרה כזה עלינו להיעזר בשירותיה של חברת הובלות שכן לא היינו רוצים להזיק או לפגום בחפצינו בנזק בלתי הפיך תוך כדי הובלה לא מקצועית. בניגוד לספה או ארון, שפחות רגישים למכות או פגעים וניתן להעביר בעצמנו.

למשל בהקשר של סבלות לחברת תכשיטים, כל חברת תכשיטים מציעה שירות תיקונים וציפוי מחדש לתכשיטים. התכשיטים נאגרים בסניף וכשמגיעים לכמות מכובדת נאספים ע"י חברת סבלות שמביאה את התכשיטים למקום התיקון. בתום התיקון אצל הצורף התכשיטים נאספים בשנית ונשלחים חזרה ליעדם, לחנות התכשיטים גם על ידי חברת סבלות.

מעוניינים להמשיך בקריא בנושא איך לקנות תכשיטים בחנות וירטואלית לחצו כאן.

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תליון בעיצוב מיוחד
תכשיטים
היתרונות בבחירת שרשרת זהב

אם אתם רוצים לקנות שרשרת, חשוב שתחשבו על חומר הגלם אותו אתם רוצים ומדוע. זהב זהו חומר גלם יקר. למעשה, הוא המתכת היקרה ביותר להכנת תכשיטים. אך הזהב לא סתם

תכשיט
תכשיטים
איך מעבירים תכשיטים בירושה

אתם כבר חושבים על ה-120 שלכם מתחילים להיערך לכתיבת צוואה, בודקים למי אתם מעוניינים להוריש כל דבר והדבר מובן. גם תכשיטים ניתן להוריש. כדי שהתכשיטים יעברו למי שאתם אכן רוצים,

תכשיטים
האם צמיד הוא מתנה טובה?

כל אחד יודע שתכשיטים הם מתנה מושלמת לאישה, אבל לא כולם יודעים מהם התכשיטים הטובים ביותר ומתי נכון להעניק אותם. החלטנו להוציא סדרת מדריכים שתעסוק בנושא ותעשה בו סדר אחת

הובלות תכשיטי יוקרה

מבין סוגי ההובלות הנפוצות, בהחלט אפשר גם למנות הובלות של תכשיטי יוקרה. הובלות תכשיטי יוקרה מתבצעים על ידי צוות מומחי הובלות בלבד, היות ומדובר במוצרים שעשויים להיות רגישים ללקוחות –