אילו עגילי יהלומים הם היקרים ביותר בעולם?

אין אישה שלא תשמח לקבל מתנה עגילי יהלומים.

היופי ביהלומים זה העדינות שלהם מצד אחד ומצד שני הם משדרים עוצמה, חוזק ויוקרתיות.

המחירים שלהם נעים בין 700 שקלים ועד כמה מאות אלפי שקלים.

ריכזנו עבורכם את כל עגילי היהלומים הכי יקרים בעולם.

כל המידע לפניכם.

 

העגילים  הכי יקרים בעולם

עגילי יהלומים הכי יקרים בעולם הם זוג עגילים שכלל אינם תואמים, האחד עם יהלום כחול (אפולו) והשני עם יהלום ורוד (ארטמיס). העגילים האלו נמכרו במחיר של לא פחות מ45 מיליון פאונד, מעל 210 מיליון שקלים. ביהלום הכחול יש 14.45 קראט וביהלום הורוד יש לא פחות מ16 קראט.

 

עגילים עם יהלום הפרינסי (יהלום בצבע ורוד)

ביהלום הורוד הזה יש 35.54 קראט והוא מפורסם כבר 300 שנה לאחר שהתגלה במכרות הנקראות גלוקנדה שנמצאות בהודו. אבן היהלום נקנתה ממשפחת רואיל על ידי התכשיטנים ואן קליף וארפלס, שבחרו לקרוא לאבן על שם המהראני מברודה, שהיה אדם מפורסם מאוד וחי בפריז. שווי היהלום הוא 33 מיליון יורו.

 

עגילים עם יהלום כתום

היהלום הזה הוא בצבע כתום בהיר ויש בו 14.82 קראט. בשנת 2003 היהלום שבר שיא עולמי שנמכר במחיר של לא פחות מ32 מיליון יורו מכיוון וצבעי היהלומים היקרים ביותר הם הצבעים ורוד וכחול.

 

יהלום גרף ויויד פינק

היהלום הזה, הנקרא גרף ויויד פינק הוא יהלום שצורתו היא מלבנית ויש בו 24.78 קראט. עלותו היא 37.8 מיליון יורו.

 

יהלום ויטסלברך גרף

ויטסלברך גרף הוא יהלום בצבע כחול והתגלה לפני 300 שנה בהודו. גודלו של היהלום הוא 35.56 קראט. נמכר במחיר של 67.4 מיליון יורו.

 

יהלום פינק סטאר

היהלום הזה הוא בצבע ורוד בהיר, גודלו הוא 56.60 קראט. מחירו הוא 60.7 מיליון יורו.

 

יהלום הקולינן

זהו יהלום עם אבן החן הגדולה ביותר. גודלו הוא 530.2 קראט ומחירו הוא 337 מיליון יורו. יהלום זה משובץ באחד התכשיטים של מלוכת בריטניה.

 

יהלום הסאנסי

יהלום בצבע צהוב, הנמצא במוזיאון הלובר בפריז, בקטגוריית הכתר הצרפתי. גודלו הוא 55.23 קראט. בגלל נדירותו מחירו אינו ידוע.

 

יהלום הקואינור

היהלום הזה בצבע לבן. התגלגל אצל מספר אנשים וכרגע נמצא בכתר הבריטי. גודלו של היהלום 105.6 קראט. שוויו אינו ידוע אך ישנה הערכה כי הוא מעל מיליארד יורו.

 

יהלום התקווה

ליהלום הזה אין צבע קבוע, לעיתים הוא נראה כחול ולעיתים נראה אדום. גודלו של היהלום הוא 45.52 קראט. מוצג במוזיאון בוושינגטון.

 

יהלומים

לסיכום, יהלומים הם דבר יקר וככל שיש יותר יהלומים נדירים כך גם מחירם עולה. כמובן שככל שמשבצים בעגילים יותר יהלומים מחירם יהיה בהתאם. אין ספק שיהלומים זה עולם שלם ויקר מאוד ומי שיכול להרשות לעצמו לקנות אותם מחזיק אצלו פריט בעל ערך.

 

עגילי חישוק

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכשיט מעוצב
תכשיטים ומידע
קלאסיות על זמנית – צמיד טניס

צמיד טניס נחשב מאז ומעולם לאחד התכשיטים האייקונים והקלאסיים ביותר, וכעת יש לכם את ההזדמנות להתרשם מקולקציית תכשיטי הטניס היפים ביותר אשר מיוצרים בישראל ונמכרים ע"י חברת דיימונד פקטורי. צמיד

אישה
תכשיטים ומידע
איך מתאימים את השרשרת לשמלה?

אצילית, קלאסית, מודרנית או בלתי צפויה, שרשראות תורמות למראה שלנו ומחמיאות לכל שמלה. ג.ר.א.ס תכשיטים מעצבים לכם מראה ישראלי אותנטי, מקורי וייחודי שאין לאף אחד אחר. באתר האונליין של החברה

ארנק
תכשיטים ומידע
8 המתנות המובילות הטובות לבני זוג

בחירת מתנה ליום האהבה זה דבר מאתגר מדי שנה, ועלול להיות מעמד מלחיץ במיוחד. אז אם אתה רוצה להראות את אהבתך לבן / בת הזוג  ביום האהבה הקרוב, תוכל למצוא