מחפשת מתנה לאהובך? טבעת לגבר היא מה שאת צריכה

יום הולדת? יום השנה? גיוס? שחרור? או אפילו סתם מחווה חמודה?

קניתן כבר את כל המתנות האפשריות, מבגדים ועד לבושם, מנעליים ועד למארזים וסידורי חדר..

אז אתן בטח מחפשות כבר משהו מקורי, חדשני, שמעיד שחשבתן מחוץ לקופסא והשקעתן קצת יותר על האהוב שלכן, הכירו את הטרנד החדש בעולם הגברים – טבעות לגבר!

טבעת בהחלט מהווה שוס אופנתי, ובשונה מעבר יותר ויותר גברים מרגישים בנוח לענוד תכשיטים וטבעות בפרט, אז בהחלט מדובר במתנה יוצאת דופן.

אתן בוודאי מתחילות לשאול את עצמכן, איזה סוגי טבעות מקובל לקנות? איך מודדים בכלל מידה לגבר? ואיפה הכי משתלם לעשות את הרכישה? בדקנו עבורכן הכל במאמר הבא:

 

סוגי טבעות

שוק התכשיטים היום נהיה מוצף, ולא כמו שבעבר השוק הוצע בעיקר למין הנשי, היום המודעות לתכשיטים גדולה מאוד גם בקרב הגברים שלנו. השוק מלא בעיצובים חדשים, סוגי מתכות, גדלים, וטרנדים מטורפים.

כך שאם החלטתן לרכוש טבעת חדשה לאהוב שלכן, ואתן קצת מתחילות להסתבך, חשוב שתדעו שיש מגוון סוגים של חומרים. מבין שלל האפשרויות תוכלו למצוא טבעות מכסף אמיתי, פלדה, סיליקון, טיטניום, זהב, ועוד מגוון חומרים..

סוג החומר יבחר בהתאם לטעם האישי של הגבר שלך ולתכשיטים שהוא עונד ביום יום שלו, בנוסף, ישנן טבעות בעלות טוויסט ייחודי בהן תוכלו לחרוט לו משהו מיוחד ואינטימי שידגיש את הייחודיות של התמתנה שלך.

המגוון הרחב ביותר שמומלץ להעזר בו, נמצא באופנת יוסי בן נון, המתמחה במוצרים ייחודיים לגבר, שם תתחילו את החיפוש שלכן.

 

מידת הטבעת וגודלה

בכדי לדעת את מידת הטבעת המדויקת, מומלץ להיעזר במדריך מידות מדויק, שתוכלו להוריד אפילו מהאינטרנט. כמובן שהמידה והגודל משתנה בהתאם למיקום הטבעת על היד. האינדיקציה הכי טובה לדעת, זה לבחון את צורת כף היד של הגבר שלך, והאצבעות שלו בפרט.

מעבר לכך, תחשבו טוב על הסגנון שלו, האם הוא יעדיף טבעות גדולות או קטנות? עדינות או מוחצנות? זהב או כסף?

כל אלו יעזרו לכם למצוא את מידת הטבעת המושלמת עבור הגבר שלכן.

 

תחזוקה

כשאתן בוחרות את הטבעת המיוחלת, חשוב להסתכל גם על הטווח הארוך ולדאוג לתחזוקת הטבעת ולחומרי גלם איכותיים. ניקיון הטבעת וסוג התחזוקה משתנה בהתאם לסוגי המתכות, לדוגמא אם מדובר בטבעת יהלומים, נצטרך כמובן לדאוג לאיכות גבוהה יותר ולניקיון יסודי ומקיף עוד יותר. אך אם מדובר במתכות יחסית פשוטות אפשר להבריש את הטבעת בצורה עדינה ובכך לדאוג לתחזוקה.

 

סיכום

למרות שלא משנה מה תקנו להם, העיקר הכוונה והמחשבה העמוקה.

אבל כשמדובר במתנה ייחודית ומקורית שמעידה על ההשקעה והיצירתיות שלכן, תשקיעו בבחירה!

תיעזרו באנשי מקצוע, תעשו סקר שוק מקיף, ומעבר לכך תלכו לחנויות המוכרות שיתנו לכן את כל המעטפת בדרך לטבעת המושלמת.

טבעת משובצת

 

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכשיטים ומידע
טבעות אירוסין – רק אצל מומחים

הרגע המרגש ביותר עבור כל זוג הוא רגע הצעת הנישואין. ואיך הצעת הנישואין תהיה מושלמת בלי טבעת אירוסין מושלמת? לכן, טבעות אירוסין קונים רק אצל מקצוענים כמו חברת דיימונד פקטורי.

שרשרת
תכשיטים ומידע
מה שהגבר שלך רוצה – מה קונים מתנה לגבר?

כל שנה אנחנו מוצאות את עצמנו באותה ההתלבטות ולא יודעות כל כך מה לעשות. הרי מתנות לנשים הן משמעותית יותר מגוונות ורק אנחנו נותרות עם הבחירות הקשות. קניית מתנות לגבר

הבלוג של אסיה
7 practical tips for choosing bridal jewelry

The big day is approaching and you are ready! You have selected five wedding dresses , you have organized everything in advance, you have chosen, booked and packed everything you

שרשרת
תכשיטים ומידע
איזה תכשיט שווה לקנות כמתנה ליום נישואין

אחת ההתלבטויות המורכבות ביותר שעולות בקרב בני זוג רבים נוגעת לבחירה בתכשיט שיתאים כמתנה ליום נישואין. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שגם אתם תוהים בנושא זה ואתם תרים כעת אחר

שעון יוקרה
תכשיטים ומידע
3 סוגי שעונים שיתאימו בול ללוק עם חליפה

בשונה מהמין הנשי, אשר יכול להתגנדר במגוון של תכשיטים ואקססוריז, הגבר נאלץ לרוב להסתפק בשעון יד ותו לא. בהתאם לכך, לשעון יש תפקיד מרכזי בלוק הסופי, והוא במידת מה הפריט

תכשיטים ומידע
סוגי טבעות אירוסין

ישנם סוגים וסגנונות רבים של טבעות אירוסין, והשפע הוא בהחלט רב. המומחים של חברת דיימונד פקטורי מציגים את הדגמים הפופולריים ביותר. בחירת טבעות אירוסין – רק באמצעות דיימונד פקטורי מאז

גבר ואישה
תכשיטים ומידע
בחירת מתנה שתתאים לאישה שלך

אחחח, נשים, כמעט אף פעם אי אפשר לדעת מה הן רוצות. הן יכולות להגיד שחור ולהתכוון ללבן, יכולות לשדר שהכל בסדר אבל לגעוש ולכעוס מבפנים, יכולות להגיד "נאכל מה שתרצה"