מה שהגבר שלך רוצה – מה קונים מתנה לגבר?

כל שנה אנחנו מוצאות את עצמנו באותה ההתלבטות ולא יודעות כל כך מה לעשות. הרי מתנות לנשים הן משמעותית יותר מגוונות ורק אנחנו נותרות עם הבחירות הקשות. קניית מתנות לגבר שלכן יכולה להיות קשה, במיוחד אם אתן לא בטוחות מה הוא רוצה. אבל בין אם אתן קונה ליום הולדת, יום נישואין, או סתם כי, יש הרבה אפשרויות לבחירה. הנה כמה רעיונות למתנות שהגבר שלכן בטוח יאהב:

 

1. שרשרת כסף

שרשרת כסף לגבר 925 היא מתנה מסוגננת ונצחית שכל גבר יעריך. חפשו במיוחד אחד אשר עשוי מכסף 925, שהוא סגסוגת כסף טהור איכותית ועמידה בפני הכתמה. את יכולה גם לשקול הוספת טאץ' אישי על ידי בחירה בשרשרת בעיצוב מיוחד או חריטה. לדוגמה, את יכולה לחפש שרשרת של panda 925 ולחרוט את ראשי התיבות שלו או לבחור ממגוון העיצובים הקיימים. שרשראות כסף הן טרנדיות וניתן לענוד אותן עם מגוון תלבושות, מקז'ואל ועד רשמי.

 

2. שעון חדש

שעון מעוצב ואיכותי הוא מתנה קלאסית שכל גבר יעריך. בין אם הוא מעדיף מראה ספורטיבי, קז'ואל או סגנון רשמי ולבוש יותר, יש הרבה אפשרויות לבחירה. בקניית שעון, קחו בחשבון את סוג התנועה, שכן הדבר ישפיע על הדיוק והאמינות של שמירת הזמן. שעונים מכניים, המשתמשים במנגנון פיזי כדי לשמור על זמן, הם בדרך כלל יקרים יותר ודורשים תחזוקה שוטפת, אך מציעים אלגנטיות נצחית.

שעוני קוורץ, שמשתמשים במתנד המופעל על ידי סוללה כדי לשמור על זמן, הם סבירים יותר ודורשים פחות תחזוקה, אך ייתכן שלא תהיה להם אותה רמת אומנות. חפשו שעון עם רצועה עמידה ואיכותית, כמו עור או נירוסטה, ושקלו להוסיף מגע אישי עם חריטה או התאמה אישית.

 

3. בקבוק וויסקי

בין אם הגבר שלך הוא אנין וויסקי או סתם נהנה ממשקה טוב, בקבוק וויסקי איכותי הוא מתנה כיפית במיוחד. וויסקי הוא מונח רחב המקיף מגוון של משקאות חריפים העשויים מדגנים, כולל בורבון, וויסקי וויסקי אירי. לכל סוג וויסקי יש פרופיל טעמים מובהק משלו, והבחירה הנכונה עבור הגבר שלך תהיה תלויה בהעדפותיו האישיות. חפשו בקבוק ממזקקה מכובדת או אפשרות נדירה במהדורה מוגבלת, ושקלו לשלב את הוויסקי עם סט כוסות וויסקי או קנקן וויסקי למתנה מושלמת.

 

4. סט כלים

אם הגבר שלך הוא האנדי מן, סט כלים חדש יכול להיות מתנה מעשית ומוערכת. חפשו ערכה הכוללת מגוון כלים כמו מברגים, מפתח ברגים, פלייר ופטיש ושקול אפשרויות בעלות בנייה עמידה ואיכותית. כלים ברמה מקצועית, כמו אלה שיוצרו על ידי מותגים כמו Craftsman או Snap-On, נוטים להיות יקרים יותר אך בנויים להחזיק מעמד ויכולים להפוך את המשימות לקלות ויעילות יותר.

 

לסיכום

אם אתן רוצות להפתיע את הגבר שלכן במתנה איכותית, רק תבחרו אחת מהמתנות שהצגנו לכן, ואנחנו מבטיחים שהם יהיו מבסוטים במיוחד.

מתנה

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכשיט מעוצב
תכשיטים ומידע
קלאסיות על זמנית – צמיד טניס

צמיד טניס נחשב מאז ומעולם לאחד התכשיטים האייקונים והקלאסיים ביותר, וכעת יש לכם את ההזדמנות להתרשם מקולקציית תכשיטי הטניס היפים ביותר אשר מיוצרים בישראל ונמכרים ע"י חברת דיימונד פקטורי. צמיד

שעון ומטבעות
תכשיטים ומידע
זכאות לפטור ממס הכנסה: מי, מתי ולמה?

אם בעבר כשהטענתם את הרב קו מאה ש"ח זה הספיק לכם לחודש, היום הערך צבור התבטל ומחיר הנסיעות עלה. כמה משלמים מבוגרים על נסיעה קצרה בתוך העיר אשדוד? במקום  3.7

עגיל חישוק
תכשיטים ומידע
מה עדיף עגילי יהלומים צמודים או תלויים

עגילי יהלומים נמצאים בסביבה כבר שנים ארוכות והם נחשבים לתוספת המושלמת לכל ארון תכשיטים ומתאימים לכל בגד במלתחה. עם זאת, כדאי למצוא את עגילי היהלום הנכונים והמתאימים ביותר לכל אישה

גבר ואישה
תכשיטים ומידע
בחירת מתנה שתתאים לאישה שלך

אחחח, נשים, כמעט אף פעם אי אפשר לדעת מה הן רוצות. הן יכולות להגיד שחור ולהתכוון ללבן, יכולות לשדר שהכל בסדר אבל לגעוש ולכעוס מבפנים, יכולות להגיד "נאכל מה שתרצה"

ארנק
תכשיטים ומידע
8 המתנות המובילות הטובות לבני זוג

בחירת מתנה ליום האהבה זה דבר מאתגר מדי שנה, ועלול להיות מעמד מלחיץ במיוחד. אז אם אתה רוצה להראות את אהבתך לבן / בת הזוג  ביום האהבה הקרוב, תוכל למצוא

תכשיטים ומידע
איפה מומלץ לקנות יהלומים?

מחפשים חנות מומלצת לרכישת יהלומים? לנו יש את הכתובת בשבילכם. חברת מיליון דיימונד אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום מאפשרת לכם לרכוש מגוון רחב של יהלומים במחיר משתלמים, וזאת אפילו