מה עדיף עגילי יהלומים צמודים או תלויים

עגילי יהלומים נמצאים בסביבה כבר שנים ארוכות והם נחשבים לתוספת המושלמת לכל ארון תכשיטים ומתאימים לכל בגד במלתחה.

עם זאת, כדאי למצוא את עגילי היהלום הנכונים והמתאימים ביותר לכל אישה או נערה.

ישנם מספר סוגים של עגילי יהלומים עליהם נפרט במאמר זה.

בין היתר נתמקד בעגילי יהלומים תלויים וצמודים ונעמוד על ההבדלים ביניהם ולמי כל אחד מהם יתאים.

 

סוגים שונים של עגילי יהלום

עגילי יהלום צמודים ותלויים הנם פופולריים כבר משחר ההיסטוריה וניתן למצוא ראיות לשימוש בהם כבר בעת העתיקה. בעבר השימוש בעגילי זהב היה נפוץ גם אצל גברים אולם כיום עיקר השימוש בהם נפוץ בעיקר בקרב נשים. ישנם סוגים שונים של עגילי יהלום שיכולים להתאים לכל סגנון והעדפה אישית. ניתן למצוא כיום בין היתר, עגילי חישוק, עגילים צמודים ועגילים תלויים.

 

בהתאם למבנה הפנים

התאמה של עגילי יהלומים הינה אישית כמובן אך ישנה חלוקה גם לפי מבנה הפנים. השאלה לא צריכה להיות אם עדיף עגילי יהלום תלויים או מודים אלא איזה מהם הכי יתאים למבנה הפנים הספציפי של העונדת אותם. בדרך כלל מקובל כי לבעלות מבנה פנים מרובע הכי יתאימו עגילי יהלום צמודים שאינם מושכים את העין למבנה של הפנים. אך שוב מדובר בגישה כללית בלבד.

לפנים בעלות מבנה אליפטי יכולים להתאים גם כן עגילים צמודים או עגילי חישוק מכיוון שהם לא יגרמו לפנים להיראות עוד יותר מחודדות. לפנים עם מבנה עגלגל יש את ההתאמה הטובה ביותר לעגילים תלויים וארוכים מכיוון שהם ידגישו את הצורה הסימטרית של הפנים בהתאם.

 

בהתאם לגיל

גם הגיל משחק תפקיד בהתאמת צורת העגיל ומה שמתאים לנשים לא יתאים בהכרח לילדות. יש לתת את הדעת לגבי גודלו ומידותיו של העגיל, היות ולהתאים לילדות עגילים קטנים יותר, בין אם הם צמודים או תלויים. לילדות חשוב לבדוק בנוסף שלעגיל יש סוגר איכותי אשר ימנע מהם ליפול וללכת לאיבוד. מלבד האישיות של העונדת, גם הסגנון האישי צריך להכתיב את סוג העגילים.

 

חומר הגלם של העגילים

דבר נוסף עליו שיש לתת עליו את הדעת בחירת עגילי יהלום שונים הוא חומר הגלם מהם הם מיוצרים. כיום ישנם עגילי יהלום אשר מצופים בזהב או במיני זיופים אחרים ועל כן יש לשים לב גם לאיכותם של העגילים אותם רוכשים ולא רק לאיכותם של היהלומים עצמם. מומלץ להשקיע ולקנות זהב אמיתי מכיוון שהוא אינו מחליד או דוהה ואינו גורם לגירויים או אינפקציה בעור.

 

תוספת אופנתית בהתאמה אישית

לסיכום הנושא, עגילי יהלומים מהווים תוספת אופנתית על זמנית לכל אישה ויש להתאימם לא רק לטעם ולסגנון האישי, אלא גם למבנה הפנים. עגילים תלויים מתאימים בעיקר לנשים בעלות מבנה פנים עגול ואילו עגילים צמודים לנשים בעלות מבנה פנים אליפטי או מרובע. לאתר iLab Diamonds לחצו כאן.

זוג עגילים

 

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טבעת
תכשיטים ומידע
איך תדעו שבחרתם בחנות תכשיטים שמתאימה לכם

בחירה בחנות תכשיטים עשויה להיות עניין מורכב עבור רבים. שכן, יש כל מיני פרמטרים שחשוב מאוד לבדוק טרם הבחירה בחנות והדבר עלול להיות מסתכל אם אין את הידע בנוגע לבחירה

תכשיטים ומידע
איפה מומלץ לקנות יהלומים?

מחפשים חנות מומלצת לרכישת יהלומים? לנו יש את הכתובת בשבילכם. חברת מיליון דיימונד אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום מאפשרת לכם לרכוש מגוון רחב של יהלומים במחיר משתלמים, וזאת אפילו

ארנק
תכשיטים ומידע
8 המתנות המובילות הטובות לבני זוג

בחירת מתנה ליום האהבה זה דבר מאתגר מדי שנה, ועלול להיות מעמד מלחיץ במיוחד. אז אם אתה רוצה להראות את אהבתך לבן / בת הזוג  ביום האהבה הקרוב, תוכל למצוא

גבר ואישה
תכשיטים ומידע
בחירת מתנה שתתאים לאישה שלך

אחחח, נשים, כמעט אף פעם אי אפשר לדעת מה הן רוצות. הן יכולות להגיד שחור ולהתכוון ללבן, יכולות לשדר שהכל בסדר אבל לגעוש ולכעוס מבפנים, יכולות להגיד "נאכל מה שתרצה"

שעון ומטבעות
תכשיטים ומידע
זכאות לפטור ממס הכנסה: מי, מתי ולמה?

אם בעבר כשהטענתם את הרב קו מאה ש"ח זה הספיק לכם לחודש, היום הערך צבור התבטל ומחיר הנסיעות עלה. כמה משלמים מבוגרים על נסיעה קצרה בתוך העיר אשדוד? במקום  3.7

תכשיטים ומידע
טבעות אירוסין – רק אצל מומחים

הרגע המרגש ביותר עבור כל זוג הוא רגע הצעת הנישואין. ואיך הצעת הנישואין תהיה מושלמת בלי טבעת אירוסין מושלמת? לכן, טבעות אירוסין קונים רק אצל מקצוענים כמו חברת דיימונד פקטורי.

תכשיט מעוצב
תכשיטים ומידע
קלאסיות על זמנית – צמיד טניס

צמיד טניס נחשב מאז ומעולם לאחד התכשיטים האייקונים והקלאסיים ביותר, וכעת יש לכם את ההזדמנות להתרשם מקולקציית תכשיטי הטניס היפים ביותר אשר מיוצרים בישראל ונמכרים ע"י חברת דיימונד פקטורי. צמיד