מה משפיע על מחיר הזהב?

בתקופה האחרונה אנו עדים לשינויים משמעותיים במחירי הזהב שגורמים לרבים לתהות – מה גורם להם? אנחנו מצאנו את עצמנו שואלים את השאלה הזו לא פעם את המומחים והחלטנו שהגיע הזמן לעצור לרגע ולקבל את כל המידע שיאפשר לנו לקבל תשובה חד משמעית אחת ולתמיד. הישארו אתנו ונגלה יחד מה משפיע על מחיר הזהב ומה חשוב לדעת בעניין זה.

 

הדבר ה – 1 שמשפיע על מחיר הזהב: אתם, האנשים שמשקיעים בו

אם אתם  משקיעים בזהב ותוהים מה גורם לשינויים במחיר שלו, כדאי שתדעו שהתשובה לכך, בין היתר, היא אתם. העניין הגובר בסחר בזהב הוא הגורם העיקרי לעלייה במחירים שלו בשנים האחרונות. מסתבר כי התשואה של הזהב מושכת אליו משקיעים חדשים רבים והדבר גורם להגדלה של זרימת ההון אל השוק. בקיצור – מדובר פה בעניין של ביקוש.

מחיר הזהב

הדבר ה – 2 שמשפיע על מחיר הזהב: ההיחלשות של הדולר

יצא לך לבדוק לאחרונה מה מצב הדולר? אם לא, לחץ כאן ותגלה כי הוא די חלש. לשוק המט"ח יש תפקיד חשוב בקביעה של מחירי הזהב בשווקים השונים. ברגע שהדולר יורד, הוא הופך את הזהב המקומי שמתומחר בדולרים (אי שם בארצות הברית) לאטרקטיבי הרבה יותר.

 

הדבר ה – 3 שמשפיע על מחיר הזהב: המחירים של הנפט

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי מחירי הנפט מזנקים בשנים האחרונות. יש קורלציה גבוהה מאוד בין המחירים של הנפט לבין מחירי הזהב. כך שאתם וודאי מבינים שככל שהמחיר של הנפט יעלה, כך מחירו של הזהב יעלה בהתאם.

 

הדבר ה – 4 שמשפיע על מחיר הזהב: מצבים של מתיחות ביטחונית או פוליטית

לא פעם אנו רואים שינויים משמעותיים בשוק ההון כאשר יש מתיחות ביטחונית בארץ או מתיחות פוליטית באזורים גאוגרפיים שונים ברחבי העולם. הכוונה היא בין היתר למצבים הבאים:

  • מתקפות טרור
  • מלחמות
  • רציחות ועוד

מתכת יקרה נחשבת כאי של יציבות בתקופות שיש בהם חוסר וודאות גלובלית. מצבים כמו אלו שתוארו לעיל יכולים להביא לירידה משמעותית במחירים של סחורות וניירות ערך שישפיעו בסופו של דבר לירידה במחיר הזהב.

 

מתלבטים אם לסחור בזהב? יש עם מי להתייעץ

אם אתם רוצים לסחור בזהב, אך מרגישים שאין לכם מספיק מידע בנושא, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לפנות אל מומחים בתחום. יש לא מעט יועצים שישמחו להעניק לכם ליווי צמוד, כדי שתוכלו להשקיע בתבונה. אנו ממליצים לערוך בירור טרם הבחירה ביועץ הנבחר, כדי שתוכלו להיות בטוחים כי מדובר באיש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה משפיע על מחיר הזהב. כעת, יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שעליכם רק להחליט אם אתם רוצים לסחור בזהב בשלב זה או לחכות עם העניין מעט.

זהב

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גרביונים צבעוניים
כללי
3 דרכים לפלפל את מערכת היחסים

יש כל כך הרבה דרכים לפלפל את מערכת היחסים. עובדה זו גורמת לבני ובנות זוג רבים לתהות מהי הדרך המתאימה להם ביותר. כדי להקל על מי מכם שחווים את התהייה

חוֹרֶף
כללי
5 אקססוריז חובה לחורף

החורף הישראלי הגיע, ולמרות שזו לא העונה המועדפת על הרבה מהאנשים בישראל, אין ספק שהמלתחה בעונה הזו היא היפה ביותר. כך, ניתן למצוא אנשים בלבוש חמים וקלאסי, בדומה לתלבושות הכל

3 דרכים להתאים את המטריה לאאוטפיט שלך!
כללי
3 דרכים להתאים את המטריה לאאוטפיט שלך!

מעוניינים להתחיל להשקיע באאוטפיטים שלכם, אבל על אמת? ליצור מראה מסוגנן אבל פרופורציונלי, בולט אבל מחושב וקלאסי? אאוטפיט מוצלח באמת לוקח בחשבון את כלל המרכיבים שלו, כולל פריטי חוץ כמו

מה זה ביטקוין?
כללי
מה זה ביטקוין?

ביטקוין הינו מטבע דיגיטלי שאינו תלוי בגוף מרכזי כמו בנק. המטבע הומצא על ידי אדם הנקרא – סטושי נקומוטו, אמנם, זהותו האמתית עדיין מוטלת בספק משום שהוא איננו מזדהה בשמו

תלבשי "חלוק שבת"
כללי
שבת קודש: איך להרגיש חגיגית ביום שישי

אין שניה לאווירה הייחודית ששוררת ברחבי הבית ביום שישי. שכן, זו מתקיימת לצד ריחות הבישולים של שבת ושירים חסידיים שמתנגנים ברקע. באופן שאינו ברור לנו, האווירה החגיגית הזו אינה תואמת