מהם השלבים לבחירת משקפי שמש ואיך זה דומה לתכשיט?  

משקפי שמש הם אביזר אופנה נפוץ מאוד בימינו.

כשאנו בוחרים איזה זוג משקפי שמש לקנות, אנחנו מסתכלים על כמה פרמטרים, ביניהם הנראות של המשקפיים, הנוחות, האיכות והאפקטיביות שלהם.

באופטיסטור תוכלו למצוא מגוון רחב של משקפי שמש, ומוכרים שיסייעו לכם לבחור את הזוג המתאים ביותר עבורכם.

 

נראות

מעבר להיות משקפי השמש פריט נחוץ ובריא לעיניים שמונע סינוור מהשמש, הם גם פריט אופנה, ממש כמו תכשיט. רבים מאיתנו מרכיבים משקפי שמש מטעמי סטייל. לכן, טבעי שיהיה לכולנו אכפת מהנראות של המשקפיים, בייחוד שזהו פריט לבוש בולט שנמצא במרכז הפנים. על מנת שמשקפי השמש ייראו טוב, חשוב להתאים אותם למבנה הפנים. לכל אחד מאיתנו יש מבנה פנים אחר, ולכן לא כל זוג משקפיים מתאים לכל אחד.

 

התאמת משקפי השמש למבנה הפנים

ישנם 6 סוגים של מבני פנים:

  • מבנה עגול
  • מבנה מרובע
  • מבנה מלבני
  • מבנה אליפטי
  • מבנה דמוי יהלום
  • מבנה אליפטי

לכל אחד מהמבנים האלה יש סוג משקפי שמש שיותר מתאים לו. כמובן שנראות היא דבר אינדיבידואלי ואין לכך חוקים, אבל קיימות התאמות כלליות של משקפי שמש למבנה פנים, שיכולות לסייע לכם לבחור משקפי שמש. לדוגמא, לפי התאמות אלו, למבנה פנים ארוך\מלבני יתאימו בדרך כלל משקפי שמש גדולים עם מסגרת עבה, כדי לחדד את תווי הפנים הרכים יותר. לבעלי מבנה פנים עגול יתאימו בדרך כלל משקפי שמש עם צורה סימטרית, שתהיה שונה ממבנה הפנים העגול.

כנסו לאתר אופטיסטור וגלו אילו משקפיים מתאימות לכם.

 

נוחות

כמובן שנראות זה דבר חשוב, אך אתם לא רוצים לסבול עם משקפי שמש שלא יהיו לכם נוחים. חשוב לוודא שמשקפי השמש יושבים בצורה נוחה על אפכם ולא לוחצים לכם מדי. בנוסף, חשוב לשים לב שהם לא גדולים מדי או לחילופין קטנים מדי (כאלה שלא מסתירים לכם את כל העין).

 

איכות

כשאנחנו מדברים על משקפי שמש באיכות גבוהה, אפשר להסתכל על כמה פרמטרים – החומרים מהם מיוצרים המשקפיים, מידת השבירות שלהם והעמידות שלהם בפני מכות ונפילות, האם הם מתעקמים בקלות וכו'. פרמטרים אלה יקבעו כנראה את משך הזמן שיחזיקו לכם המשקפיים. ככל שתשקיעו במשקפיים באיכות גבוהה יותר, הם בסבירות גבוהה יחזיקו לכם יותר זמן.

 

אפקטיביות

אחת המטרות החשובות של משקפי השמש היא להוות הגנה מפני מחלות עיניים ואור השמש. כדי שהם יהיו אפקטיביים ויישמו את המטרה הזו, חשוב לוודא שהם מעניקים הגנה מלאה מפני קרינה אולטרה סגולה של השמש. קרניים אלו מסוכנות לעיניים שלנו. בנוסף, במידה ומשקפי השמש צרים או קטנים מדי, קרני השמש עלולות לחדור מלמטה ומהצדדים.

 

אז מה הכי חשוב מבין הפרמטרים?

לא ניתן לקבוע מה הפרמטר הכי חשוב, משום שזה נושא אינדיבידואלי. אם אתם רוצים לקנות משקפיים שיחזיקו לכם לטווח ארוך, למשל, חשוב לשים דגש על איכות המשקפיים, אך זה אומר שתיאלצו להשקיע סכום כסף גבוה יותר. במידה והתקציב שלכם נמוך יותר, יכול להיות שתעדיפו להתפשר על האיכות ולחשוב יותר על הנראות. בכח מקרה, תתחדשו!

תייר

 

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעון יוקרה
תכשיטים ומידע
3 סוגי שעונים שיתאימו בול ללוק עם חליפה

בשונה מהמין הנשי, אשר יכול להתגנדר במגוון של תכשיטים ואקססוריז, הגבר נאלץ לרוב להסתפק בשעון יד ותו לא. בהתאם לכך, לשעון יש תפקיד מרכזי בלוק הסופי, והוא במידת מה הפריט

תכשיט מעוצב
תכשיטים ומידע
קלאסיות על זמנית – צמיד טניס

צמיד טניס נחשב מאז ומעולם לאחד התכשיטים האייקונים והקלאסיים ביותר, וכעת יש לכם את ההזדמנות להתרשם מקולקציית תכשיטי הטניס היפים ביותר אשר מיוצרים בישראל ונמכרים ע"י חברת דיימונד פקטורי. צמיד

ארנק
תכשיטים ומידע
8 המתנות המובילות הטובות לבני זוג

בחירת מתנה ליום האהבה זה דבר מאתגר מדי שנה, ועלול להיות מעמד מלחיץ במיוחד. אז אם אתה רוצה להראות את אהבתך לבן / בת הזוג  ביום האהבה הקרוב, תוכל למצוא

תכשיטים ומידע
טבעות אירוסין – רק אצל מומחים

הרגע המרגש ביותר עבור כל זוג הוא רגע הצעת הנישואין. ואיך הצעת הנישואין תהיה מושלמת בלי טבעת אירוסין מושלמת? לכן, טבעות אירוסין קונים רק אצל מקצוענים כמו חברת דיימונד פקטורי.

אישה
תכשיטים ומידע
איך מתאימים את השרשרת לשמלה?

אצילית, קלאסית, מודרנית או בלתי צפויה, שרשראות תורמות למראה שלנו ומחמיאות לכל שמלה. ג.ר.א.ס תכשיטים מעצבים לכם מראה ישראלי אותנטי, מקורי וייחודי שאין לאף אחד אחר. באתר האונליין של החברה