האם ניתן לייצר כל תכשיט מיהלומי מעבדה?

יהלומים עולים לכדי אבן חן המעטרת תכשיטים מגוונים כאשר הדבר המאפיין את חומר גלם זה הינו כי זה נחשב לאיכותי ומבוקש.

בעבר הרחוק היה ניתן להיתקל ביהלומים טבעיים בלבד, אם כי לאור ביקושם הרב כיום ניתן אף גם למצוא אותם בגרסה מלאכותית הנקראת יהלומי מעבדה.

הנחה רווחת עשויה להיות כי יהלומים טבעיים ידם על העליונה, אם כי אין כך הדבר.

זאת היות ויהלומי מעבדה בעלי יתרונות מגוונים אשר הפכו אותם למוצר נצרך אף יותר מחומר זה בצורתו הטבעית.

 

תכשיט משובץ

תכשיטים נחשבים למוצר אשר אנשים רוכשים על מנת לשדרג את המראה שלהם אל מול סביבתם. תכשיטים אלו עשויים להיות טבעות שעונים שרשראות צמידים ואף גם סיכות לבגדים. ניתן להיתקל בתכשיטים אשר עשויים ממתכות בלבד, אם כי ברוב המקרים נמצא את תכשיטים אלו מכילים שיבוצים של אבני חן שונות כמו קריסטלים אבני חושן. בהמשך לכך, אילו מדובר בתכשיט יוקרתי ככל הנראה שאף נבחין כי זה מכיל יהלומים.

 

למה דווקא יהלומי מעבדה?

יהלומי המעבדה אין הפכו למוצר נצרך מסיבה שאיננה מוצדקת. ראשית, יהלומי אלו טובים לעולם הן מבחינה מוסרית והן מבחינה אקולוגית. בהמשך לכך, פשוט ומהיר לייצר את אלו בהשוואה ליהלומי הטבעיים אשר הליך היווצרותם מורכב ועולה על פני אלפי שנים. עם זאת, יהלומי המעבדה עשויים להיות זולים ב40 אחוז מהיהלומים הטבעיים, דבר שאף הופך את התכשיטים העשויים מהם למוצרים נגישים וברי השגה לעומת אלו המכילים יהלומי טבעיים.

 

סוגי תכשיטים המכילים יהלומי מעבדה

ככלל, ניתן לייצר כל סוג תכשיט שתרצו מיהלומי מעבדה, הרי שאלו משובצים בתכשיטים כעיטור ואין עולים לכדי חומר הגלם העיקרי ממנו עשוי התכשיט.

 

שרשראות

ניתן להיתקל במגוון רחב של שרשראות המכילות יהלומי מעבדה. ראשית, ניתן למצוא שרשראות אשר עוצבו כך שיהלומי המעבדה משובצים באופן הצמוד זה לזה כך שתופסים חלק מהותי מתוך העיצוב הכולל. לסירוגין, ניתן להיתקל בשרשראות אשר עשויות רובן ממתכת אם כי תליונן מכיל שיבוץ של יהלומי מעבדה.

 

טבעות

לרוב, טבעות אשר מכילות יהלומי מעבדה יהיו טבעות נישואין. זאת לאור המגמה הרווחת בחברה על פיה טבעת נישואין כמעט ותמיד תכיל יהלומים. הטבעות הללו יעוצבו לרוב כך שהטבעת עצמה תהיינה עשויה מכסף ואילו זו משובצת עם מספר יהלומים או יהלום אחד בולט מלפנים.

 

שעונים

שעונים המכילים יהלומים עולים לכדי טרנד יחסית חדש כאשר אדם העונד שעון שכזה ברוב המקרים ייחשב לאדם בעל ממון. זאת היות ושעון איכותי עולה המון גם כאשר אין משובץ ביהלומים. אין חוקיות קבועה באשר למקום בהם נמצאים שיבוצי היהלומים בשעון אם כי אין ימוקמו באזור בו מופיע צג השעון.

 

סיכות

יהלומי מעבדה אשר משובצים בסיכה ימוקמו בכל צורה שהיא בהתאם לרעיון העיצובי השלם של הסיכה.

 

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מידע באתר
כך תבחרי עגילים מושלמים לחברה הכי טובה

החלטת שהשנה את רוצה לקנות עגילים יפים לחברה הכי טובה שלך? מתלבטת באיזה עגילים לבחור ואיפה לרכוש אותם? אם כך, כמובן שאפשר להבין את הדילמה שלך. האמת היא, שיש אינספור

מתנה לגבר ראשית
מידע באתר
מתנות ששווה לקנות לבן זוג

מזל טוב! הבן זוג חוגג יום הולדת או סתם בא לכם לפנק, ועכשיו אתם צריכים לחשוב על מתנות שוות לקנות לבן זוג. אם אתם לא כאלה יצירתיים, הגעתם למקום הנכון,

מתנה ירוקה מתנה אדומה
מידע באתר
שעון או גריל גז – מתנה חלומית לבן הזוג

לפעמים נדמה שגברים אוהבים רק אחד משני הדברים הבאים: שעון יוקרתי או בשר. מצד אחד קיימים לא מעט מותגים של שעונים שיכולים לשמש למטרות שונות: אירועים יוקרתיים, ספורט ועבודה. ומצד