מה המיסים בארה"ב על השקעות בזהב, כסף ומשאבים נוספים?

מיסוי אמריקאי חל, כידוע על אזרחים אמריקאים באשר הם, כולל הכנסותיהם מכל מקור שהוא בכל מקום בעולם וכן על אזרחים זרים, גם אלה שאינם חיים בארה"ב, אם יש להם עסקים, הכנסות, או נכסים בארה"ב. אז אם יש לכם נכסים בארה"ב, הבאים לידי ביטוי בנדל"ן, או מתכות יקרות ועוד?

 

מיסוי נדל"ן בארה"ב

ה IRS (רשות המס האמריקאית העיקרית) מתייחס להכנסות מנדל"ן חייבות במס, בין אם הן מגיעות משכירות ובין אם הון. כאמור – גם אם הן מגיעות לידיהם של משקיעים זרים.

משמעות הדבר היא כי משקיעים אשר יש להם הכנסות מנכסי נדל"ן בארה"ב חייבים לדווח על ההכנסות באופן שוטף ל IRS. על הכנסות מדמי שכירות, המשקיעים מתבקשים לשלם שיעור של 30% מההכנסה ברוטו.

 

מיסוי בארה"ב על הכנסות ממתכות יקרות

השקעה בזהב ומתכות יקרות אחרות נחשבת משתלמת במיוחד ברחבי העולם כולו, בעיקר בעיתות משבר, כמו בימי הקורונה למשל, בזכות היציבות של ההשקעה לטווח ארוך.

למעשה, השקעה בזהב נחשבת נכס של ממש, כי אינה תלויה בממשלות ובנקים ולכן ערך ההשקעה עשוי לשמור על עצמו לאלפי שנים, כפי שהיה לאורך ההיסטוריה עד היום. ה – IRS מתייחס לאפיק השקעה במתכות יקרות, בכלל זה גם זהב כמובן, כאל השקעה מניבה וברמה הפורמלית השקעה זו נכנסת תחת הכותרת של "פריטי אספנות".

אלה מחויבים במס כהכנסה רגילה לכל דבר בשנה הראשונה, כמו כל רווח הון לטווח קצר. אם הפריטים מוחזקים על ידי המשקיע יותר משנה, גובה המס תלוי ברמת ההכנסה של המשקיע. כלל זה חל על מטבעות ממתכות יקרות, מטילים ועוד.

 

חובת דיווח על עסקאות קניה של מתכות יקרות בארה"ב

ייתכן כי תשמחו לגלות כי אין חובת דיווח של עסקים המוכרים זהב, לרשויות המס בארה"ב על עסקאות בשווי של מתחת ל 10,000$, אלא אם העסקה נעשתה במזומן. במילים אחרות, קניה של זהב בשווי של מעל 10,000$, או ששולמה במזומן, חייב המוכר לדווח עליה לרשויות המס.

גם כאשר המכירה התבצעה למטרות רווח, המוכר חייב לדווח עליה לרשויות. המטרה היא כמובן להטיל מס על הרווחים מהמכירה. משמעות הדבר היא כי מכירה של מתכות יקרות, או נכסים אחרים, המניבה רווח למוכר, חייבת בדיווח ובתשלום מס בהתאם לגובה הרווח, כמו גם פרמטרים נוספים.

 

לסיכום

מיסוי אמריקאי חל על כל הכנסה או רווח המגיעה מעיסקת מכירה, או שכירות שהתבצעה בארה"ב. יחד עם זאת, קשה לומר מהו שיעור המס המדויק שתתבקשו לשלם על עסקה מסוימת, כי זה תלוי בשינויים החלים בחוק מפעם לפעם, בגובה ההכנסה הכללי שלכם החייבת במס בארה"ב, בסוג העסקה, סוג הנכס שמכרתם ועוד.

משום כך, הדרך הבטוחה ביותר לנהל ענייני מיסוי של נכסים ומשאבים שונים בארה"ב היא בעזרת רו"ח אמריקאי, מומחה למיסוי אמריקאי.

 

אדם קטן מיסים גדולים
TAX
תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנה ירוקה מתנה אדומה
מידע באתר
שעון או גריל גז – מתנה חלומית לבן הזוג

לפעמים נדמה שגברים אוהבים רק אחד משני הדברים הבאים: שעון יוקרתי או בשר. מצד אחד קיימים לא מעט מותגים של שעונים שיכולים לשמש למטרות שונות: אירועים יוקרתיים, ספורט ועבודה. ומצד

מתנה לגבר ראשית
מידע באתר
מתנות ששווה לקנות לבן זוג

מזל טוב! הבן זוג חוגג יום הולדת או סתם בא לכם לפנק, ועכשיו אתם צריכים לחשוב על מתנות שוות לקנות לבן זוג. אם אתם לא כאלה יצירתיים, הגעתם למקום הנכון,

מידע באתר
כך תבחרי עגילים מושלמים לחברה הכי טובה

החלטת שהשנה את רוצה לקנות עגילים יפים לחברה הכי טובה שלך? מתלבטת באיזה עגילים לבחור ואיפה לרכוש אותם? אם כך, כמובן שאפשר להבין את הדילמה שלך. האמת היא, שיש אינספור

האם ניתן לייצר כל תכשיט מיהלומי מעבדה?

יהלומים עולים לכדי אבן חן המעטרת תכשיטים מגוונים כאשר הדבר המאפיין את חומר גלם זה הינו כי זה נחשב לאיכותי ומבוקש. בעבר הרחוק היה ניתן להיתקל ביהלומים טבעיים בלבד, אם