היתרונות בבחירת שרשרת זהב

אם אתם רוצים לקנות שרשרת, חשוב שתחשבו על חומר הגלם אותו אתם רוצים ומדוע. זהב זהו חומר גלם יקר. למעשה, הוא המתכת היקרה ביותר להכנת תכשיטים. אך הזהב לא סתם יקר, יש לו יתרונות רבים על פני מתכות אחרות וחומרי גלם שונים אותם נמנה בכתבה זו.

למה הזהב יקר כל כך?

הזהב הוא חומר גלם נדיר מה שמעלה אוטומטית את מחירו. בנוסף, זהו חומר טבעי ולכן הוא היפואלרגני וגם אנשים עם עור רגיש יכולים ללבוש תכשיטי זהב ללא חשש מגירויי עור או תופעות אחרות מהם הם סובלים עם חומרי גלם אחרים שאינם טבעיים. בנוסף, הזהב הוא חומר חזק ואיכותי מאוד – ניתן להרטיב אותו במים ובנוסף, קשה לראות עליו לכלוך או שריטות. יתרה מכך, בנוסף ליתרונות אלו של שרשרת זהב, יש גם יתרון בריאותי; לזהב טהור מיוחסת השפעה בריאותית טובה על העור – ממריץ את זרימת הדם, מאזן את טמפרטורת הגוף, מסייע בטיפול בדלקות מרפקים, אקזמה ועוד.

שרשרת לב

איך לדעת כמה השרשרת היא איכותית?

הזהב, כפי שנכתב, הוא חומר גלם איכותי ובעל סגולות רבות המבטאות בין היתר, במחירו הגבוהה לרוב. יחד עם זאת, ישנם סוגים שונים של תכשיטי זהב ובמרבית המקרים התכשיט אינו מזהב טהור, אלא הזהב משולב יחד עם מתכות נוספות. רובכם בטח שמעתם את המונח "קראט". מונח זה, מבטא את כמות הזהב הנמצא בתכשיט. כך למשל בתכשיט המסומן ב"18 קרט", יש שבעים וחמישה אחוז זהב ועשרים וחמישה אחוזים של מתכות אחרות. באותה צורה, יש תכשיטים המסומנים ב"14 קראט" וכו'. בכל אופן מה שחשוב לדעת זה שככל שהקראט גבוהה יותר, כך כמות הזהב בתכשיט גבוהה יותר ולכן המחיר יהיה גבוה יותר. לכן, כשאתם באים לקנות שרשרת זהב, שימו לב למספר הקראט שלה, וכך תדעו גם את היחס בין כמות הזהב למחיר.

אז למה לקנות שרשרת זהב – היתרונות בשרשרת זהב

היתרונות בלקנות שרשרת זהב, לאור הכתוב כאן, כבר מתחילים להיות מובנים יותר ויותר. זהב, מעבר ליופיו, הוא חומר גלם איכותי בעל סגולות רבות. לכן, אם כבר החלטתם להשקיע כסף בתכשיט, עדיף להשקיעו בשרשרת שתחזיק לאורך זמן, ותשמור על המראה הנקי והיפה שלה לשנים ארוכות. בנוסף, לזהב מראה "קלאסי" הנשמר באופנה כבר שנים ונראה שעובדה זו לא הולכת להשתנות בקרוב. לכן, שרשרת זהב, ככל הנראה תישאר באופנה, תשמור על הקלאסה שלה וגם מבחינת האיכות תחזיק זמן רב ולא תתבלה.

חשוב לזכור

כמובן, שלאור איכות הזהב, והמחיר שלו אנו ממליצים לקנות שרשרת זהב בחנות בעלת מוניטין כמו בחנות מאייב תכשיטים: https://mayaev-jewelry.co.il, המלצות וחוות דעת חיוביות. כמו כן, כדאי לבחור בחנות בעלת מבחר רב של תכשיטים כך שתוכלו למצוא את השרשרת המדויקת עבורכם, העונה על דרישותיכם ואותה ברצונכם לרכוש.

בהצלחה!

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכשיטים
האם צמיד הוא מתנה טובה?

כל אחד יודע שתכשיטים הם מתנה מושלמת לאישה, אבל לא כולם יודעים מהם התכשיטים הטובים ביותר ומתי נכון להעניק אותם. החלטנו להוציא סדרת מדריכים שתעסוק בנושא ותעשה בו סדר אחת

תכשיט
תכשיטים
איך מעבירים תכשיטים בירושה

אתם כבר חושבים על ה-120 שלכם מתחילים להיערך לכתיבת צוואה, בודקים למי אתם מעוניינים להוריש כל דבר והדבר מובן. גם תכשיטים ניתן להוריש. כדי שהתכשיטים יעברו למי שאתם אכן רוצים,

שעוני גברים אמפוריו ארמני
תכשיטים
שעוני גברים אמפוריו ארמני

שעוני הגברים של המותג המוביל בעולם אמפוריו ארמני ניתנים כעת לרכישה באמצעות אתר הצרכנות קרי אונליין. כיצד מבצעים את הרכישה? להלן הפרטים אמפריו ארמני – המותג החזק ביותר אצל שעוני

איך לסגנן פריט סטייטמנט בארון הבגדים שלך
תכשיטים
איך לסגנן פריט סטייטמנט בארון הבגדים שלך

כאשר מגמות אופנה באות והולכות, זה יכול להיות מאתגר להתעדכן בסגנונות העדכניים ביותר. עם זאת, אחת הדרכים להישאר בטרנד ולהשמיע אמירה אופנתית היא על ידי שילוב פריטי סטייטמנט במלתחה שלך.

תכשיטי ענבר
תכשיטים
4 סיבות לרכוש תכשיט ענבר

בכל הנוגע לתכשיטי נשים, יש אינספור אפשרויות לבחירה. עם זאת, אבן חן אחת הבולטת ביופייה הייחודי ובקסמה הכובש היא ענבר. תכשיטי ענבר מוערכים במשך מאות שנים בשל הגוונים החמים והטבע