האם נעלי סניקרס הפכו לתכשיט החדש של האופנה הישראלית?

אז התשובה היא: מזמן! איפה אתן חיות? סניקרס היא הנעל שהיא קונצנזיוס בקרב כל האוכלוסייה: גברים, נשים, ילדים וילדות. אין אחד שלא אוהב את המראה המגניב של טי שירט, גינס וסניקרס. עוד טרנד שהתווסף בשנים האחרונות: סניקרס גם שמלות. כלות, נשים באירועים או בשבתות שמשיות מסתובבות עם שמלות וסניקרס. אז מה יש בנעל הזאת שכולנו כל כך אוהבים לאהוב?

 

נעלי סניקרס על זמניות:

מאז ומעולם נעלי הסניקרס היו מהפופולאריות בקרב האולכוסיה הישראלית. וכבר בשנות העשרים ואחת היה אפשר לראות איך הבשורה הופצה והמוני נשים עבור מנעלי העקב המעיקות והלא נוחות לנעלי הסניקרס. נשים שילבו את הנעלי הסניקרס עם המון סטייל בשילובים מפתיעים ובהחלט גרמו לנו להתמכר! נעלי סניקרס לנשים זה נוח, ונוח זה סקסי.

 

7 מאפיינים חשובים בבחירת נעל הסניקרס המושלמת:

שיהיו טרנדיות: התפנקי בנעליים שנמצאות באופנה עכשיו וכך תוכלי לדעת איך "ללבוש אותן נכון", ברגע שהנעל טרנדית ככה גם מופיעות לך יותר השראות בטלוויזיה וברשתות החברתיות. התאימי למלתחה שלך: אם אהבת נורא סניקרס ורודת אבל רוב המלתחה שלך דיי קז'ואלית ולא מתאמצת, היינו מוותרות ובוחרות משהו יותר יומיומי. על נוחות לא מתפשרים: לפני שהנעל יפה חשוב שהיא תהיה לך נוחה ובמידה המתאימה לך.

מחיר: סניקרס הן ממש נעלי חרישה. תקני נעל באיכות טובה ומבלי לקרוע את הכיס. יש היום המון נעליים מהממות במחירים נוחים. התאימי לעונה: בחורף רצוי לבחור סניקרס עם סוליה גבוהה יחסית שתתן לכן הגבהה מהרטיבות והשלוליות שמצטברות מהגשם, בקיץ בחרו נעל מבדים אווריריים, קלה ונעימה ברגל.

מידה: אל תבנו על זה שהנעל תתרחב או שתשימו גרב עבה. בחרו נעל במידה שלכן שמתאימה לכן ואל תתפשרו! אחריות: בחרו נעליים מחנות או מותג שאתן מאמינות בו. שאתן יודעות שהכסף שהוצאתן על הנעל שווה אותו. שיש לכן נעל נוחה ויפה לטווח ארוך.

 

מה הכי יפה לשלב עם סניקרס?

שאלת השאלות! גם התשובה לזה קשורה בעונה, באופי, במבנה הגוף ובנועזות שלכן. כבר ראינו נשים ביום חתונתן עוברות מעקבים לסניקרס. כמובן שיש את המראה המנצח והעל זמני: טי שירט לבנה, גינס וסניקרס. אבל בשנים האחרונות נכחנו לדעת כי סניקרס יכולות לעבוד עם שמלות מיני קיציות, חצאיות, גינסים קצרים ולוק ספורטיבי של טופ וטייץ.

 

בחירת הצבע

כל אחת חייבת לפחות זוג אחת של סניקרס לבנות בארון שלה. ומספיק עם התירוצים של מתלכלך, יש היום המון פתרונות מעולים לכביסה של נעליים הורדת כתמים.

 

סניקרס היא הנעל האהובה עלי

בין אם מדובר בטיול בדרום, סיבוב בשדרות רוטשילד או פיקניק על הר בצפון: הבחירה הראשונה שלי תהיה סניקרס נוחות, טובות, טרנדיות ויפות. הכי נוח והכי יפה.

נעלי ספורט

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מה זה ביטקוין?
כללי
מה זה ביטקוין?

ביטקוין הינו מטבע דיגיטלי שאינו תלוי בגוף מרכזי כמו בנק. המטבע הומצא על ידי אדם הנקרא – סטושי נקומוטו, אמנם, זהותו האמתית עדיין מוטלת בספק משום שהוא איננו מזדהה בשמו

בגדי ספורט
כללי
3 הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה

עולם האופנה הוא אחד מהתעשיות הגדולות שיש בכל העולם כולו. מי לא אוהב אופנה? גם נשים וגם גברים רבים ברחבי העולם מתעניינים ואוהבים ללבוש בגדים שהם בצו האופנה, על פי

תלבשי "חלוק שבת"
כללי
שבת קודש: איך להרגיש חגיגית ביום שישי

אין שניה לאווירה הייחודית ששוררת ברחבי הבית ביום שישי. שכן, זו מתקיימת לצד ריחות הבישולים של שבת ושירים חסידיים שמתנגנים ברקע. באופן שאינו ברור לנו, האווירה החגיגית הזו אינה תואמת

עצי חיים - לא מה שחשבתם
כללי
עצי חיים – לא מה שחשבתם

עץ החיים מככב בתרבויות שונות ברחבי הארץ והעולם. לעץ זה יש משמעויות שונות ושימושים מגוונים עבור כל תרבות שהיא. סדרת מדריכים מקיפה שהוצאנו בנוגע לעצי החיים הובילה אותנו להציג בפני

גרביונים צבעוניים
כללי
3 דרכים לפלפל את מערכת היחסים

יש כל כך הרבה דרכים לפלפל את מערכת היחסים. עובדה זו גורמת לבני ובנות זוג רבים לתהות מהי הדרך המתאימה להם ביותר. כדי להקל על מי מכם שחווים את התהייה