איך מתאימים את השרשרת לשמלה?

אצילית, קלאסית, מודרנית או בלתי צפויה, שרשראות תורמות למראה שלנו ומחמיאות לכל שמלה. ג.ר.א.ס תכשיטים מעצבים לכם מראה ישראלי אותנטי, מקורי וייחודי שאין לאף אחד אחר. באתר האונליין של החברה תוכלו למצוא שפע של סגנונות, מרקמים, סגנונות וצבעים כדי לחדש מראה של כל שמלה ולהפוך כל סגנון אישי ללוק מושלם.

 

ג.ר.א.ס תכשיטים – סיפור הצלחה ישראלי

חברת ג.ר.א.ס תכשיטים עברה דרך ארוכה מחדר קטן בחיפה שבו נצרפו חלומות לטבעות, שרשאות ועגילים פורצי דרך ועיצובים רעננים שהפכו למותג הכי ישראלי. כיום חברת ג.ר.א.ס מחזיקה סניפים רבים וגם חנות אונליין ועדיין מקפידה על מראה ייחודי, מקורי, שאין לאף אחד אחר. כל התכשיטים מיוצרים ביד על ידי אמני תכשיטים ישראליים ותוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים. היכנסו לאתר ותוכלו להתרשם משפע של עגילים, טבעות וגם שרשראות למתנה מושלמת עבור מישהו שאתם אוהבים או כדי לפנק את עצמכם.

 

שרשראות לשמלה

על מנת להפוך את המראה שלנו ללוק מושלם, נתאים את הסגנון העיצובי של השרשרת לסגנון השמלה, נשלב צבעים שתואמים או דווקא סותרים אותה למראה מפתיע ומרענן:

 

שרשרת שמש למראה זוהר במיוחד

שרשרת זהב 14 קראט משובצת יהלומים המתאימה במיוחד לאירוע הנחגג באור יום עם שמלה שחורה לבנה לקלאס אלגנטי ומסנוור במיוחד.

 

רפליקת ברונזה אלכסנדר ינאי למראה מלכותי ואצילי במיוחד

אלכסנדר ינאי היה שליט חשמונאי אשר הטביע מטבעות בשפה היוונית והעברית בנסיון לאחד את העם בארץ ישראל בשיא התקופה ההלניסטית. השרשרת בעלת העתק מטבע אלכנסדר ינאי יעניק לשמלה מלכותית מראה ענתיק ומיוחד.

 

מחוברת לטבע למראה ילדת פרחים יפה במיוחד

שמלה משוחררת בעלת גזרה אוורירית, לבנה או בעלת הדפס פרחים, עם שרשרת בצורת עלה מזהב 14 קראט ויהלום יעניק לך מראה של ילדת פרחים נצחית.

 

שרשראות ג.ר.א.ס ומלתחת קפסולה

מלתחת קפסולה הינה דרך חיים ברת קיימא לצמצם את המלתחה שלנו למספר פריטים הקטן ביותר האפשרי על ידי בחירת בגדים נוחים להפליא בגזרות מחמיאות וצבעים ניטראליים אשר להם משלבים אקססוריז כדי לתת להם חיים חדשים וזוית מעניינת וליצור מראה חדש בכל פעם. בדרך זו נצמצם את רכישת הבגדים שלנו ונמנע מפריטים היוצאים מהאופנה מהר. ג.ר.א.ס מעצבת שרשראות, טבעות ועגילים אשר יכולים לשמש כאקססוריז עוצמתיים אשר יוצרים מראה חדש כדי שתמיד תוכלו לחדש ולרגש.

 

לסיכום

התאמת השרשרת לשמלה היא אמנות של ממש, ועם המבחר הגדול  של שרשראות ייחודיות תמיד תוכלי למצוא משהו מעניין בג.ר.א.ס. תכשיטי ג.ר.א.ס יוצרים עיצוב ישראלי, ייחודי ומקורי כבר למעלה משלושים שנה. ג.ר.א.ס מעצבת עגילים, שרשראות וטבעות בעבודת יד על ידי מעצבים ישראלים ובאיכות גבוהה במיוחד של חומרי גלם למראה מיוחד שאין לאף אחד אחר.

שרשרת מעוצבת

 

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הבלוג של אסיה
Chevalier ring, the strength of an icon

An ancient tradition A manifesto of one's own self, the chevalier ring has very ancient origins: since the 35th century BC the people of Mesopotamia used to use an archaic

הבלוג של אסיה
7 practical tips for choosing bridal jewelry

The big day is approaching and you are ready! You have selected five wedding dresses , you have organized everything in advance, you have chosen, booked and packed everything you

עגיל חישוק
תכשיטים ומידע
מה עדיף עגילי יהלומים צמודים או תלויים

עגילי יהלומים נמצאים בסביבה כבר שנים ארוכות והם נחשבים לתוספת המושלמת לכל ארון תכשיטים ומתאימים לכל בגד במלתחה. עם זאת, כדאי למצוא את עגילי היהלום הנכונים והמתאימים ביותר לכל אישה