איזה מתנה מפתיעה ושימושית אפשר לקנות לבת הזוג?

יצא לכם שקניתם מתנה לבת הזוג והיא פשוט לא השתמשה בה? לפעמים צריך לזכור להביא מתנה שלפני שתהיה כל דבר אחר, תהיה יעילה ושימושית – ומיד אחר כך מתנה כיפית ומהנה. אז הנה כמה אופציות למתנות כאלה…

 

הענקת מתנות שימושיות

תמיד כיף לקנות מתנה לבת הזוג – בין אם מדובר בבושם או תכשיט, זה מוסיף לזוגיות ומראה על כוונות טובות. אך לפעמים, יש חשיבות גדולה יותר להענקת מתנה שימושית – משהו שבת הזוג תוכל להשתמש בו ביום יום לפעולות הכרחיות ולאו דווקא להנאות ומותרות בלבד. מתנות שמביאות ערך נוסף לבת הזוג – אלה מתנות שניתן להביא אם רוצים להפתיע אותה קצת.

 

כמה מתנות מפתיעות ושימושיות במיוחד לבת הזוג

●      מגש נוח למיטה

יכול להיות שהיא עובדת מהבית, אולי אפילו משתמשת במחשב להנאתה או מעדיפה להישאר במיטה בערבים רגועים – בכל מצב יש המון פעולות שלא ניתן לבצע מהמיטה מבלי ללכלך אותה או להרגיש לא בנוח. בדיוק בשביל זה יש שולחנות עם מעמד למיטה – יכולים לשמש להצבת מחשב נייד או עבודה מהמיטה, או אפילו כמגש לאכילה. בחלקם אפילו מגירות לאחסון פריטים.

 

●      שמיכה

שמיכה זה פריט שימושי מאוד לכל הדעות. ניתן לקנות שמיכה עדינה ודקה לערבים קרירים בקיץ, או שמיכה פרוותית ומחממת לליל חורף גשום. בכל מקרה, בשביל להפוך את המתנה לאישית יותר ניתן להוסיף הקדשה קצרה או אפילו לדאוג שהשמיכה תבוא עם שם בת הזוג רקומה עליה. יותר מזה, ניתן אפילו להביא במתנה כירבולית שמתלבשת על כל הגוף, מספקת חמימות ויכולת התניידות לכל רחבי הבית בקלות.

 

●      כוס תרמית

כוסות יש בשפע, אך אפשר להעניק במתנה כוס תרמית לבת הזוג. דבר ראשון, היא יעילה מאוד. ניתן לשאת אותה לכל מקום, להתנייד איתה בתוך הבית ולשים בתוכה משקאות קרים או חמים תוך שמירה טובה על הטמפרטורה. מעבר לזה, ניתן להפוך רעיון של כוס תרמית פשוטה למתנה צבעונית, בצורות שונות ואפילו כזו המשלבת אלמנטים של בקבוק סגור ואופנתי.

 

●      אוזניות

ניתן להביא לבת הזוג אוזניות שונות ומגוונות. הן יכולות להיות כאלה אלחוטיות, אולי כאלה שמותאמות יותר לספורט – ניתן להתאים אותם לפעילויות ולרצונות בת הזוג. וכמובן, איך אפשר לשכוח, המתנה יעילה מאוד ושימושית להאזנה פרטית ונוחה למוזיקה, פודקאסטים או אפילו שיחת טלפון – הכל ניתן לעשות במקומות פרטיים או ציבוריים, בנוחות.

 

●      מפיץ ריח

לפני שאתם תוהים – לא, לא מדובר במפיץ ריח פשוט לשירותים או לרכב. מדובר במכשירים מיוחדים שמפיצים ריח דרך אדים (לא מסוכנים לנשימה), בהתאם לריח לבחירתכם או לבחירת בת הזוג. ניתן לרכוש יחד עם מפיץ הריח שמנים בריחות שונים, ומספיק כמה טיפות בשביל בית ריחני ומלא באווירה לבחירתכם. המתנה מקורית מאוד, שימושית – וללא ספק תפתיע את בת הזוג.

 

לסיכום…

יש המון מתנות יצירתיות, מפתיעות ובעיקר שימושיות שניתן להעניק לבת הזוג שלך. חשוב לזכור שבכל זאת יש להתאים את המתנות לבת הזוג באופן ספציפי, אך עדיין כל בחורה תשמח לקבל מתנה שימושית ויצירתית. בין אם זה שולחן חמוד למיטה, שמיכה מחממת או אוזניות יפות ואיכותיות, המתנה תהיה אהובה ובשימוש.

' מתנות

 

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ארנק
תכשיטים ומידע
8 המתנות המובילות הטובות לבני זוג

בחירת מתנה ליום האהבה זה דבר מאתגר מדי שנה, ועלול להיות מעמד מלחיץ במיוחד. אז אם אתה רוצה להראות את אהבתך לבן / בת הזוג  ביום האהבה הקרוב, תוכל למצוא

תכשיטים ומידע
טבעות אירוסין – רק אצל מומחים

הרגע המרגש ביותר עבור כל זוג הוא רגע הצעת הנישואין. ואיך הצעת הנישואין תהיה מושלמת בלי טבעת אירוסין מושלמת? לכן, טבעות אירוסין קונים רק אצל מקצוענים כמו חברת דיימונד פקטורי.

הבלוג של אסיה
Chevalier ring, the strength of an icon

An ancient tradition A manifesto of one's own self, the chevalier ring has very ancient origins: since the 35th century BC the people of Mesopotamia used to use an archaic

טבעת
תכשיטים ומידע
איך תדעו שבחרתם בחנות תכשיטים שמתאימה לכם

בחירה בחנות תכשיטים עשויה להיות עניין מורכב עבור רבים. שכן, יש כל מיני פרמטרים שחשוב מאוד לבדוק טרם הבחירה בחנות והדבר עלול להיות מסתכל אם אין את הידע בנוגע לבחירה

תכשיטים ומידע
כך תבחר עגילים יפים לאשתך

מזמן לא יצא לך לקנות מתה יפה לאשתך ואתה חושב מה בכל זאת יוכל לשמח אותה? יש לה יום הולדת, זה יום הנישואין שלכם בקרוב או שפשוט מתחשק לך להזכיר