איזה לוק מתאים לעגילי יהלום צמודים

מחפשת את העגילים שמתאימים לכל תלבושת- הכירי את עגילי היהלום הצמודים. הקלאסיקה שלעולם לא תעלם ותתאים לך לכל לוק.

 

הקדמה-

עגילי יהלום צמודים הם עגילי מתכת משובצים ביהלום, מדובר בעגילים ״צמודים״ כלומר כאלו שיושבים בתוך החור ובצורה צמודה לתנוך. עגילי יהלום הם קלאסיקה ידועה בעולם התכשיטים- הם נחשבים לסמל סטטוס, מעמד, יוקרה, אלגנטיות ונשיות. העגילים מגיעים בכל מיני סגנונות ושיבוצים, עם יהלומים שונים וממתכות שונות. אלו הלוקים השונים שמתאימים לעגילי יהלום צמודים וכל מה שצריך לדעת על סטיילינג לעגילים:

1- ביזנס שיק: סטייל הביזנס שיק הוא כל אופנת היום יום בעולם העסקים. מדובר במראה אלגנטי, מתוחכם, מקצועי, מלא ביטחון וכמובן מוקפד ואסוף. עגילי היהלום נותנים למראה את הפן האלגנטי והנשי שלו בנוסף לכך שהם משדרים כוח ונשיות. העגילים הצמודים מצויינים ללוקים בסגנון והם יתנו את הטאצ׳ הנשי לכל תלבושת ביזנס.

2- פרפ סטייל: הסגנון הפרפי הוא הסטייל של הפרברים העשירים בארצות הברית. מדובר בלוקים של תלמידי בתי הספר הקדם קולג׳ים- ה״פרפ סקול״. התלבושות מתאפיינות במותגי מורשת, בסגנון מקצועי אבל צעיר, בצבעי פסטל בהירים ובפריטים יקרים כמו סוודרים ונעלי עור. העגילים הצמודים מוסיפים יוקרה לכל תלבושת ומשתלבים מצויין עם הסגנון הפרפי. גם המסר של עגילי היהלום מתאים בדיוק לרעיון שמאחורי הפרפ סטייל- כסף, אלגנטיות, יוקרה, סטטוס ותחכום.

3- קז׳ואל וור: הקז׳ואל וור הוא סגנון הלבוש המוקפד אך הלא מתאמץ. כל מה שנראה טוב אבל עדיין פשוט ולא מתאמץ נכנס לקטגורית הקז׳ואל. הרעיון של התלבושות הוא לשדר קלאס באפס מאמץ- להראות כיאלו לא התאמצם ועדיין אתם נראים נהדר. עגילי היהלום משדרים את כל מה שתרצו להציג מבלי למשוך יותר מידי צומת לב- כיאלו בכלל לא שמתם לב שאתם עונדים תכשיט יוקרתי ונחשק.

4- הסגנון היום יומי: עגילי יהלום הם תוספת מצויינת לסגנון היום יום. כל הבגדים השגרתיים והיחסית ״משעממים״ שצריכים אביזר שישדרג את ערכם ואת הלוק כולו. הסגנון היום יומי צריך להיות נוח, פשוט וקולע- בדיוק כמו עגילי יהלום צמודים.

5- clean girl aesthetic: אחד מהטרנדים הכי חמים היום הוא הטרנד של ה״קלין גירל וייב״. תכשיטים יקרים ופשוטים, קוקו מתוח וחלק, צבעים נטרליים וחולצות גולף. האסתטיקה הנקייה והמוקפדת פשוט דורשת עגילים קלאסיים, אל זמניים ונקיים בדיוק כמו עגילי יהלום צמודים.

 

לסיכום-

עגילי היהלום הצמודים הם עגילים משובצים שיושבים בתנוך האוזן. עגילי היהלום הצמודים הם קלאסיקה וורסטילית שיכולה להתאים לכל מראה, לכל וייב, ולכל מסר שתרצו לשדר. הם יודעים להיות צנועים ונשיים, לשדר כסף וביטחון, לסמל סטטוס ויוקרה, להיות פשוטים וממותנים וגם להיות כוכבי הערב. קנו לכם זוג של עגילים יוקרתיים עוד היום ותהנו מאיך שהם מתאימים לכל תלבושת.

עגילי יהלום צמודים

תוכן עיניים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם